ДЕЧИЈА НЕДЕЉА у октобру 2022.

  • У оквиру Дечје недеље, ученици првог разреда су са својим учитељицама Миљаном Милојевић, Кристином Бешевић, Живком Кашиковић и Невеном Антић посетили дечје одељење Народне библиотеке ,,Вук Караџић“. Са библиотекарима и учитељицама су правили заставицу дечјих права, добили су чланске карте и пожелели да што пре дођу и позајме неку књигу.
  • ДЕЧЈИ ШКРАБ је омиљена активност првака и другака у Дечјој недељи. Украсили смо двориште цртежима и лепо се забавили!
  • ,,Шта детету треба да расте до неба” је мото овогодишње Дечје недеље. Ученици 3. и 4. разреда су изразили потребе деце кроз ликовне радове. Били су изузетно креативни!
  • У оквиру Дечје недеље, ученици другог разреда су посетили ђаке прваке. Обратили су им се песмом о дечјим правима, пожелели добродошлицу у нашу школу и Дечји савез и уручили честитке које су направили.
  • Ученици 3. и 4. разреда су послали поруке деци света као знак подршке у Дечјој недељи. Погледајте најкреативније радове!
  • У четвртак, 6.10. учитељи од 1. до 4. разреда су организовали одељењска и међуодељењска такмичења у физичким активностима: трчању на 20 метара, ,,Између две ватре”, кошарци, одбојци и фудбалу. Ученици су показали спортски дух, навијали и бодрили једни друге.
  • Последњи дан Дечје недеље је био посвећен представљању ученичких талената и знања. Организовано је такмичење у категоријама: рецитовање, певање, плес, глума и спорт. На крају такмичења најистрајнији четвртаци и прваци су одиграли коло са својим учитељима и члановима жирија.
  • Дечја недеља је обележена 7. октобра 2022. године одржавањем радионице ,,Покажи шта знаш” чиме смо обележили и Дан интелигенције. Учесници радионице били су ученици 5/4 и 6/4 са којима се водио разговор о дечјим правима и потребама, а преостале активности су се одвијале у групном раду где су захтеви били да се прођу игре у оквиру квиза знања који садржи питања из опште културе, математике, географије, биологије и историје распоређена парцијално у седам сегмената уз коришћење дигиталних алата. Успешност ученика у свим играма је била изражена, мотивација велика као и жеља да се постигне што бољи резултат. У завршном делу изразили су задовољство учешћем, допао им се избор питања и алата, желели би да се нешто слично опет организује кроз различите едукативне игре.

You may also like...